بهترین جملات انگیزشی می تواند برای هرکسی سرگرم کننده باشد

Wiki Article

حالا ازونجایی که من خودم به خوندن این جمله های انگیزه دهنده علاقه دارم تصمیم گرفتم تو یه پست متن های انگیزشی که میخونم رو با شما به اشتراک بذارم که هم من انگیزه بیشتری بگیرم هم شما.

روی اینکه به مشکل بزرگ و غیرقابل حلی برخوردی یا روی اینکه مشکل هرچی باشه مهم نیست چون بالاخره تو میتونی از پسش بر بیای. )

امروز می تونه همون روزی باشه که یک تصمیم جسورانه می گیرید و این تصمیم خیلی چیزها رو بهتر میکنه

جملات انگیزشی تقویت اراده + متن انرژی مثبت برای رسیدن به موفقیت و هدف

من چندسال از عمرم بخاطر ترس های بیخود هدر رفت. اگه کاری توی ذهنت هست و میخوای عملیش کنی به هیچی فکر نکن فقط شروع کن بعدش همه چی برات مهیا میشه من اینو تجربه کردم و بهش ایمان دارم. خلاص

روانشناس خوب ؛ درمانگری که مرزهای ذهنی مان را فراتر می برد

فیس بوک توییتر واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل

 این همون چیزیه که شما رو از دیگران متفاوت میکنه. این همون چیزی که شما رو سرسخت و شکست ناپذیز میکنه.

امروز باید بهترین خودتون باشید. باید از ترس هاتون ،تردید هاتون و خستگی تون جلو بیفتید. مهم نیست که چقدر زندگی براتون تاریکه، باید ماموریت رو کامل کنید.

مدیتیشن پاکسازی چاکرا ها [ راهنمای کامل پاکسازی هفت چاکرا با مدیتیشن ]

در این پست قصد داریم بهترین متن ها و جمله ها را در مورد سالگرد ازدواجمون مبارک؛ سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم؛ سالگرد …

خواص عالی برگ به برای دیابت و قلب و لاغری

آیا در برنامه ریزی نمایشگاهی تازه کار هستید؟ مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ ما برای کمک اینجا هستیم.پس بیایید با یک مقدمه سریع شروع کنیم.

طرز تهیه کوکو لوبیا سبز با مرغ ریش ریش شده مجلسی و خوشمزه گام به گام
طرز تهیه نیمرو خامه ای دلچسب و حرفه ای برای صبحانه + فیلم

آن منبع ها برای موفقیت در کنکور به جای اینکه بگویند “اگر قبول شوم چقدر اتفاقات فوق العاده برایم می افتد و …، می‌گویند اگر در کنکور قبول نشوم چه خواهد شد؟”

شما زمانی موفق می شوید که تصورات درونی خود و رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و بتوانید از داشته هایتان بهترین استفاده را بکنید.

جملات انگیزشی سایت جانبلاغی درکنکور نیز همین طور است؛ اگر شما تلاش زیادی برای قبولی در کنکور نکنید و به استراحت و تفریح بیش از حد بپردازید، قطعاً رسیدن به هدفتان رویای غیر قابل دسترسی خواهد بود. پس به همان اندازه هدفتان که قبولی در کنکور است تلاش مناسبی انجام دهید.

نکته : این جملات رو حفظ کن و با خودت تکرار کن، این تکرارها جلوی آینه قدر بیشتری به تو میده.

آیا برای شما هم پیش آمده است وقتی خسته و افسرده و تسلیم شده اید با شنیدن یک داستان پر امید یا جملات انگیزشی با انرژی مثبت، جان دوباره بگیرید و از نو برای رسیدن به موفقیت به تلاش و کوشش بپردازید ؟

اگر به انگیختگی کمتری احتیاج دارید، به دنبال راه اینجا هایی برای ایجاد آرامش و آسایش خواهید بود.

اگر انتظار دارید بدون درس خواندن شغل خوبی به دست آورید، مثل این است که انتظار داشته باشید بدون دویدن در مسابقه‌ ماراتن برنده شوید.

این می‌تواند تعداد سرنخ‌های تولید شده، حجم واحدهای فروخته‌شده، بررسی محصول شما در رسانه‌های اجتماعی، ارزش پوشش مطبوعاتی باشد

باز هم تکرار می‌کنم شما می توانید آینده را به نفع خودتان بسازید؛ فقط کافیست که جملات انگیزشی جانبلاغی خودتان بخواهید و برای آن تلاش کنید.

پاسخ برای درست کردن این پوسترها و نگارش جملات مرتبط با اون خیلی زحمت کشیدید

اگر میخواهید موفق شوید، موفقیت را مطالعه کنید، اگر میخواهید ثروتمند شوید، کسب ثروت را مطالعه کنید، اگر میخواهید شاد باشید، راه شاد زیستن را مطالعه کنید، کسانی که به شادی ، ثروت و موفقیت رسیده اند همین کار را کرده اند. اول مطالعه کنید، سپس عمل کنید.(جیم ران)

( نکته: از این جمله خوشم میاد. چون به ما میفهمونه که هرچیزی طبق قانونی که براش وجود داره انجام میشه.

( نکته : من نمیدونم کدوم فرد محترمی این جمله رو گفته ولی هرکی بوده دمش گرم چون واقعا همینطوره.تو اگه هرکاری بکنی بازم یه عده هستند که بیان بگن چون نتونست اون کارو بکنه داره این کارو میکنه.

Report this wiki page